شاندیزی سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران شد، حیدریان کناره گیری کرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، بحث انتخاب سرمربی تیم فوتسال زیر 20 سال ایران وارد فاز تازه ای شده است. در حالی که قرار بود محمدرضا حیدریان راهنمایی این تیم را برای دومین دوره بازی های قهرمانی آسیا بر عهده بگیرد، اما وی به خاطر مسائلی از جمله دخالت در کار کادر فنی و تحمیل افرادی به این کادر به صورت غیر رسمی از سمت خود کناره گیری کرد.

شاندیزی سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران شد، حیدریان کناره گیری کرد

حیدریان هیچ موقع در اینباره صحبت نکرد ولی معین بود که از این تصمیمات دلخور است. کمیته فنی و توسعه هم قصد داشت راهنمایی تیم جوانان را مجددا به علی صانعی بسپارد که صانعی هم بعد از مسابقات المپیک جوانان خاطرنشان کرد در تیم های ملی فعالیت نخواهد کرد.

امروز سایت فدراسیون فوتبال حمید شاندیزی را به عنوان سرمربی تیم جوانان معرفی نموده است و خبری از نام حیدریان نیست.

معین نیست آیا شاندیزی گزینه قطعی و نهایی راهنمایی این تیم است یا خیر.

فدراسیون فوتبال نوشت: دومین دوره مسابقات مقدماتی فوتسال آسیا د رحالی از نهم تا پانزدهم آذرماه به میزبانی ازبکستان برگزار می گردد که شاندیزی، سرمربی تیم زیر 20 سال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردو را به توضیح زیر خاطرنشان کرد:

سالار آقاپور از آذربایجان شرقی، حسین فروتن و مهدی مهدیخانی از اصفهان، مسعود یوسف از فارس، مهدی علیزاده از ایلام، علیرضا بیات از تهران، سجاد سرباز، سجاد عادلی پور، مهدی دهقان نژاد، محمد علی نیکنام، محمد مدح فریمانی، امید رستمی از خوزستان، سید بهداد شیخ احمدی و متن محمدی از کردستان، محمد جعفر گل از قم، سهند رضاپور از قزوین، رضا قنبری و عرفان حسین زاده از مازندران و مهدی زرچینی و بلال اسماعیلی از مرکزی.

اردوی فوق از 21 آبانماه در مرکز ملی فوتبال شروع می گردد و تا به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران، گروه بندی مرحله مقدماتی فوتسال جوانان آسیا به توضیح زیر است:

گروه A: ایران، افغانستان، ترکمنستان

گروه B : ازبکستان، تاجیکستان و قرقیزستان

تیم های اول هر گروه به همراه برنده دوم هر گروه به مرحله فینال که در کشور ترکمنستان و در تیر ماه سال 98 برگزار می گردد، صعود خواهند کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 5906

به "شاندیزی سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران شد، حیدریان کناره گیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاندیزی سرمربی تیم فوتسال جوانان ایران شد، حیدریان کناره گیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید